28 Aralık 2021 Salı

 2021 gidiyor

    Şurada bir kaç gün kaldı. Çoğunun gitse de kurtulsak dediği bir yıl oldu. Ama uyarmışlardı bizi. Zaten Covid salgını başladığında ve yasaklar hayatımıza girdiğinde az çok bu günlerin geleceğini tahmin etmedik mi? Mahallemizdeki iş yerleri yavaş yavaş "devren kiralık" tabelaları astığında, komşumuzun çocuklarının işten çıkarıldıklarını duymaya başladığımızda, kocasından dul- yetim aylığı alan filanca teyzenin market çalışanlarına "Ayol ne ara zamlandırdınız unu şekeri bu kadar" diye sitem ettiğini duyduğumuzda zaten anladık zor günlerin geleceğini. 

    Ama bu kadar zor günlere beklesek te çoğumuz hazır değildik. Nasıl hazır olabiliriz ki. Etimiz ne budumuz ne. Aldığımız aylık en temel ihtiyaçlarımızı bile karşılamaktan aciz. Kenara koyduğumuz para ( koyabildiysek eğer ) çoktan kuşa döndü zaten.

    Neyse. Şu an Kredi hesap ekstreme baktım da midemden bir sıcaklık yayılıverdi ve ben seneler önce açtığım bloğumu hatırladım.

    Valla ne yapacağız dostlar bilmiyorum. Azımızı nasıl çoğaltırız  düşünüp duruyorum.

    Hele de çoğa sahip olanlar da dert yandıkça beni bir telaş aldı. Onlar bile ağlıyorsa biz aç kaldık demektir.

    2022 insafa gel de insafsızlardan kurtaralım yakamızı. Bunlar kimlerse bilmem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne düşündüğünüz önemli