29 Ekim 2013 Salı

gri pantolon diktim

Bugün 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı. Milletime kutlu olsun. Bu güne yeterince özen göstermiyoruz biliyorum. Yine de başımı gökyüzüne kaldırıp "çok şükür" dedim. Kendi elimle kendimi köle etsem de bu günün verdiği bağımsızlık sayesinde başka efendim yok. ( işyerindeki patronlar hariç)

Marmaray da açılmış İstanbul'a hayırlı olsun. Neyse bugünün bana armağan ettiği pantolonuma döneyim.
Modelim, haziran sayısının retro modeline ait pantolon. Ve artık keserken milim şaşmamak için payını bile çizerek kesiyorum.














Keserken milim şaşmıyorum ve bol teyel alıyorum. Tecrübeli makaslar seviyesinde olmayınca...


















Fermuarını yanlış yöne diktiğimi, dikişi bitirip de giydiğimde farkettim. Napalım gömlekleri üstüne indireceğiz mecbuur:)) 


















Paçaları için bant şeklindeki bu telayı almıştım. Siftahı da böylece açmış olduk. Ama bir daha ki sefere telayı şerit olarakdeğil, küçük parçalara keserek kullanacağım.























Öylesine de bir ütü yaptım. Temizliği, ilik ve düğme işini de yaptım mı tamamdır. Giyer giderim yarın işyerime. 























Boydan görünüşünü de göstereyim. Bunu 42 beden olarak diktim. Modelin orjinalinde kemer yok ama ben belimde kemerin ağırlığını hissetmeyince rahat edemiyorum. Onun için beline kemer de yaptım. Bundan sonra da pantolonları 42 beden dikmeye karar verdim. Herkese iyi akşamlar, güzel, umutlu yarınlar dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne düşündüğünüz önemli