16 Nisan 2014 Çarşamba

yeni kumaşlarım ve bitiremediğim uğraşım

Merhabalar herkese. Bu hafta sonu için elimdeki uğraşımı bitiremediğimden paylaşımda bulunamadım. projemi her ne kadar hafta sonuna ancak bitirecek olsam da, bari yeni kumaşlarımı göstereyim dedim. Her çalışan gibi ben de, dün verilen alın teri paramı, bugün bakkala, esnafa dağıtmak için izin alınca, , kumaşçımın da gönlünü yapmak istedim. Bakın ne cici şeyler;


























Bunlar pantolon ya da etek olmak üzere seçildiler. Özellikle pantolon düşünüyorum. Fazla etek giyen birisi değilim. Bir kaç tane âdet yerini bulsun diye dolabımda var. Yine de kısmette ne varsa,  sıralarını beklemeye başladılar. sağdan ikinci kırmızı bir keten oradan belli olmasa da. Bol paça yazlık bir pantolon düşünüyorum.













Bunları hırka ve ceket için aldım. En soldaki batik desenli gri bir penye. Kalınca bir şey. Kızıma yaptığım hırkanın benzerini kendime dikmek istiyorum. Onun yanındaki açık bir yeşil. Kısa kollu bir cekete çok yakışır. Diğer ikisi de artık önümüzdeki modellere göre şekillenecek.













Bunlar da gömle veya bluz olmak üzere benimle gelenler. Şu an fark ettim de çoğu çizgili. Neyse yazın çizgili kıyafeti seviyorum. Alttan dördüncü çizgili bir penye. Onu elbise yapacağım. deniz kenarında, akşam güneşine doğru kumsalda yürüyüşe çıkınca üzerimde olduğunu hayal ettim de, içim bir hoş oldu. Üstten ikinci de çok hoş bir eflatun. Şelale yaka bir bluz olursa keyifle giyerim gibi. En alttaki de lacivert beyaz çizgili gömlek olacak. Şöyle önden düğmeli, bebe yakalı yada erkek yaka da olabilir. Dergilere bakmam lazım. Bir de en üstteki çok hoş bir krep. Kurdele yakalı bir gömlek düşünüyorum. Ama kısmet artık. Çok keyifle aldım bunları.
Bugün benim doğum günüm. Kendime alabileceğim en uygun hediye kumaş göründü gözüme. Benim de artık damarlarımda dikiş aşkı dolaşıyor demek ki. önce ihtiyaçlarımı karşılarım, biraz kafam dağılır, bir şeylerle uğraşmış olurum derken iş ciddiye binmiş meğerse. Sabah otobüste, önümde oturan bayanın gömleğine ( nasıl bir kumaşmış ki) diye ellememek için öyle zor tuttum ki kendimi. Ben de izin alır almaz işlerimi halledip gözümü kumaşçıda açtım.

Doğum günü deyince, sabah bilgisayarı açınca müthiş bir sürprizle karşılaştım. Sevgili Google benim için ( evet sadece benim için) bir logo yapmış. Sadece ben görüyorum. Şimdi size de göstereceğim.









Evet bu logo bana ve bu gün doğumlu herkese özel hazırlanmış. Çok onare oldum. Müthiş göğsüm kabardı. Sabah arkadaşlara da böbürlenerek gösterdim. O derece yanii:))
Neyse bu kadar sohbetten sonra size, hafta sonu uğraşıp bitiremediğim, kalanını da ancak bu hafta sonu bitirmeye çalışacağım projemden bir kuple göstereyim. Biraz özenli olsun, farklılık yaratsın dedim ama, pratikden dikip kullanmaya öyle alışmışım ki azıcık detay ekleyince zamanım yetmedi.














Ama ne olduğunu söylemiyorum. Yoksa hafta sonu kısmet olur da bitirip ekleyince keyifle okumazsınız. Bildiğiniz bir fıkrayı tekrarlamak gibi olur çünkü. Bu kadar gevezelik yeter. Hazır erkenden eve gelmişken biraz temizlik, biraz yemek yapayım. Tekrar görüşmek üzere esenlikle kalın. Beni anın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne düşündüğünüz önemli