31 Aralık 2013 Salı

2014 gelmeden


























Bu yılın da bitişi hüzünlendirdi beni. Her güneşin doğuşuyla sararıp, her günün batışıyla bir yaprağını kaybeden, bu akşam da bizlere veda eden, 300 küsür güne ait anılarımızı da hayallere kavuşturan bir yıl daha gidiyor. Çoğumuzun içinde yeni yıldan beklediğimiz umutlarla keyfimiz doruktayken, benim bakışlarım ardımda. Bu yıl ile yine nice şey kaybettim ömrümden. Heyhat, kemaliyet böyleymiş demek. Gençler gibi yenilikler çoşturmuyor artık beni. Eskiler, eskiyenler dünyama gömülü. Kalbim geçen ömürle pejmurde şimdi.

Herkese, eski yılın kattığı tecrübelerin kıymetini bilerek yeni yılın getireceği güzellikleri tadına vararak yaşamalarını dilerim.

Bu resim de benden. Yılbaşı pastamın süslerini dekor olarak kullandım:)) mutlu yıllar yeniden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne düşündüğünüz önemli