29 Haziran 2014 Pazar

Hafif ispanyol paçalı pantolon diktim.

Herkese iyi akşamlar dilerim. Nihayet onbir ayın sultanı Ramazan ile yine buluştuk. Bu ayı güzel bir şekilde değerlendirerek hem bedenen hem de ruhen tmizlenmeyi sağlayabilirim inşallah. Neyse cumartesi gününü zor geçirdim. Baş ağrısı, susuzluk... Ama bu gün vücudum adapte oldu oruca. Pek niyetim yoktu ama, dikiş de diktim.















Haziran ayı burdasını aldığımdan beri bu pantolona, bir kaç modelle birlikte göz dikmiştim. Mankenin bacaklarını nasıl da uzun gösteriyor değil mi? Hoş bir model. Nasıl olduysa bugün cesaretimi toplayıp kestim. 
Tedirgin bir şekilde diktim. Pantolon dikişinde fazla iyi değilim. Dikişe oturduğumda da ürettiğim projeyi üzerimde görmeyi çok istiyorum. Orucun etkisiyle dikkat dağınıklığımı minimuma indirerek elimden geldiğince titiz olmaya çalıştım. Bu ruh hali ile de resim çekmemişim. Bitirince fark ettim. Bu kadar dikkate rağmen yine de çok hatam oldu. En önemli hatam, beli pervazla cevriliyorken, ben kemer takacak mışım gibi fermuarını dikmişim. Onun  için fermuar ve bel bölümü hoş olmadı. Yine de bitirdim.














Pantolonlarda genelde cep yapmıyordum. Sevmediğimden değil, beceremediğimden. Ama bu modelde denemek istedim. Cep de basitmiş gibi gözüktü.














Pervazla döndürmeyi öğrenmeliyim. Yoksa böyle britle düğmelemek zorunda kalırım.
Şimdi de boydan göstereyim.

Çok güzel duruyor üstümde. Beni zayıf ve uzun gösterdi. Bu modelden bir tane daha dikmeyi planlıyorum. Neyse, bu günlük de bu kadar. Herkese iyi akşamlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne düşündüğünüz önemli