8 Haziran 2014 Pazar

sarı şifon bluz diktim.

Mutlu pazarlar. Umarım zevk aldığınız bir hafta sonu geçirmişsinizdir. Bu hafta ben çok keyifliydim. Çok özel bir şey olmadı. Sadece keyifli bir bluz diktim. Modelim Mart 2014 burda'sından.















Kumaşım şifon ve çok ince. Ben kıyafetlerin altına badi giymeyi sevmiyorum. Onun için şimdiden önlem alıp, pamuklu, ince, beyaz bir kumaşı da astar olarak seçtim. Kumaşım aslında nevresimlik pamuklu satenmiş. Hiç önemli değil üstümde hafif dursun da.













İtiraf ediyorum, model yaşıma uygun değil. Belki yazlıkta, tatilde ancak giyeceğim. Ama duruşu içimi kıpırdatıyor. Model kimono kolluymuş. Kesmesi kolay, dikmesi kolay. Ama giyince kol altında potluk oluşturacak belli. Belki de olmaz ümidiyle kestim. 














Önce astarı ve kumaşı ayrı ayrı dikip, omuzda birbirine eklemeyi düşündüm. Ama şifon zor kumaş. Kaydırırsam emeklerim heba olur diye sonradan vazgeçtim ve çok pratik bir şey yaptım. Şifonu ve astarlık parçaları önce birbirine diktim ve tek parça haline getirdim. Gerisi kendiliğinden geldi zaten.













Omuz ve kol altı dikişlerini kapattıktan sonra nerdeyse bitti gibi gözüküyor değil mi? Hayıır dikiş bundan sonra başladı. Ah o fırfırlar yokmu, asıl yükü fırfırları yaparken çektim. Neyse ki fırfırı seviyorum. Bunaldıkça zahmetsiz rahmet olmaz deyip, bluzumla sahilde gezindiğimi hayal edip fırfırları büzdürmeğe devam ettim.
Vee işte sonuç;














Çok hoşuma gitti. Beden 38 ama yine de bol geldi. Bence burdanın patronları ayarsız. Kesmeden önce ölçüleri kontrol etmek lazım. Ama ben ölçü almayı bilmediğimden böyle devam ediyorum. Sonuçta da ya büyük oluyor ya küçük.














Bu da arkası. Yakayı üçer santim kapattığım halde hala açık. İşyerinde giyme cesareti göstersem bile boynuma fular takacağım. Ama çok hoşuma gittiğini söylemeliyim. Bu hafta sadece bluzla geçmedi. Anneler günü için kayınvaldeme bir de gecelik dikmiştim. Fazla büyük olmuş. Bluzumdan sonra, geçeliği de küçültme girişiminde bulundum. Dikişini paylaşmamıştım ama bitmişini keyifle göstermek isterim.
























Gecelik hâlâ büyük olabilir. Çok emin değilim. Yine de yarın akşam götürüp,üstünde deniyeceğim. Bir de nevresim sözüm var.
Benden bu kadar. Siz neler yapıyor sunuz? gününüz keyifli mi? diktiklerimi beğendiniz mi? 
Herkese iyi haftalar dilerim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne düşündüğünüz önemli