30 Ekim 2015 Cuma

Ev Halleri ( kafamda uçuşan kelebekler)

Herkese iyi geceler. Benim ev maceralarım son sürat devam ediyor. Evde konmari usulu katlanmadık bir kıyafet bırakmadım. Ama diğer fertlerin onayı olmadığından çekmecelerimi, dolaplarımı resimleyemedim. Olsun kıyafet bölümünü böylece bitirmiş oldum. Şimdi sıra kitaplarda diyeceğim ama kitap bu, altı yaşımdan beridir en kutsal arkadaşlarım. Ben kıyıp da bir kaçını gözden çıkarsam, eşim kıyamet koparır. Öyle ki gittiği kursların bile ders notlarını özenle saklarken, kitap mı elden çıkaracak. Pehh...



Neyse bir kaç haftadır zihnimde yatak odam için yeni bir imaj beslendi büyüdü. Öyle ki artık bu fikirle başa çıkamaz oldum ve bir kaç gün önce fikrimi eşime açtım.Sen bilirsin demesiyle hayal güvercinim resmen start aldı. Araştırmalara başladım. Dün ve bugün ikea, siteler, tepehome gezdim durdum. Artık yirmilerini doldurmuş emektar gardroplarımla vedalaşmaya ve yeni bir düzenle yoluma devam etmeye karar verdim. Malum kıyafetleri ve bilimum tekstil ürünlerini tek tek ele alıp haz duygumu yokladıkça sayıları azaldıkça azaldı.  Başta gözden çıkaramadıklarımı bile sonradan poşetleyip elden çıkarınca dolaplarım boşaldı. Ben de boşalan iki yorgun gardrop yerine dinç, dinamik, işini önemseyen yeni bir dolap sevdasına düştüm. Sonunda kasvetli kahverengi dolaplarımı hizmetleri için teşekkür ederek emekliye ayırdım. Çok sade bir düzen şu an gözlerimin önünde dolaşıp duruyor. Odam beyaz köpüklü bir deniz gibi olacak. Ayyy... Düşünmek bile içimi kıpır kıpır ediyor. şu an kalbimi deliler gibi çırpındıran başka bir fikrim daha var ama gerçekleştiremezsem diye daha çok açılmıyorum. Ama madem adımımı eşikten attım şimdilik ilginç bir fikir diyerek geçiştireyim. Ancak internette dolaşırken benzeri dizaynların başkalarının da aklına geldiğini görünce hem yapabileceğime inandım hemde mucidi ben olmadığıma üzüldüm. Neyse takipte kalın dostlar hele yeni gardrobumun siparişini verip de ev halkıma katayım da sonra tekrar buluşalım ( Allah bir mani vermezse) Daha kaç günümü yoğunluktan uzak geçirebileceğimi bilmediğimden acele etmeli ve evimi sefere çıkan bir kervan gibi beni yolda bırakmayacak şekilde elden geçirmeliyim. Bu gazla evde el atmadığım köşe kalmaz ya, nasip. Şimdilik iyi geceler.

5 yorum:

  1. Ayyy ben de heyecanlandım okurken..Öyle güzel anlatmışsın ki, benzetmeler ,tasvirler harika olmuş, hahaha hemen öğretmenlik tabitım devreye girdi ...Hadi kolay gelsin,Konmari ney merak ettim bakayım hemen :)

    YanıtlaSil
  2. merhabalar
    bloguma bırakmıs oldugun yorum uzere geldım
    blogun cok hos ve takıpteyim ;))
    sevgiler <3

    YanıtlaSil
  3. Happy Holidays!
    I`m following your blog with a great pleasure in GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, blogunuzu ziyarete geldim. Benim blogumu yorum ve ziyaretinizle desteklerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  5. Blogunuzu beğendim ve takibe aldım.Zaman ayırmak isterseniz,sizi ve bu yorumu görecek olan herkesi blogumu takip etmeye davet ediyorum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Ne düşündüğünüz önemli