6 Mayıs 2013 Pazartesi

üşeniyorum, erteliyorum...inşallah vazgeçmem

Bu hafta sonunu da işte böyle esneyerek geçirdim. yapacak çok şey varken, vazifeleri bitirip de gönlümce kendi uğraşılarıma dalmak varken hiç bir şeye başlayamadan koskoca iki günü daha geçirdim ve yarın yine 9-7 yokum kendi hayatımda. 40 küsür sene bırakamadım bu huyumu. Facebook da bir sitede gördüm. bilinçaltına subliminal mesajlar göndererek insanı harekete geçiren bir cd pazarlıyorlar. Ama ben ne bileyim tek mesajın bu olacağını diil mi ama. bazı filmlerdeki gibi kendinden bihaber suikastçı olmayacağımı. Şaka bir tarafa da kontrol edemediğim şeylere fazla yakın durmam. Ama şimdi kendime yeni bir hobi edinmişken de daha doğrusu edinmeye çalışırken, hiç başlayamamak rahatsızlık verdi bana. bununla başa çıkmalıyım artık. Neyse araştırmalarım sonucu bu perspektiften bakınca görülen 4 tip insan öğrendim. Bilip başaranlar ( ki hedefimiz bu), Bilip başlamayanlar ( olduğumu düşündüğüm bu ) Bilmryip çabalayanlar ( ki bazan da böyle oluyorum) hem bilmiyor hem uğraşmıyor ( bazan belki) Bunu yenmek için Mümin Sekmanın bazı önerilerini okudum ama mantıklı gelmedi. bu fikirleri aklımda tutsam zaten böyle bir sorunum olmaz. Sorunun köküne inmek lazım. Neyse başka bir sitede de ertelemenin nedenleri; başarısızlık korkusu, mükemmelliyetçilik ve boşluğa düşme kaygısı olarak bir sınıflandırmaya ulaştım ( doğru olabilir) başa çıkabilmek için ise öneriler; öz güven kazanma, zamanı planlama, engelleri ortadan kaldırma öneriliyor. Yazıya devam edeceğim ama önce özümseyerek şunları bir okuyayım. Sonra da başladığım şu mavi elbise için motive olabilirsem tamamlamaya azmedeyim. Kumaşı iki buçuk liraya aldım ucı sigarayla yanmış bir parça kumaş modelim de çok basit klasik bir elbise ve kumaş sadece bunlara yetti ama güzel bişey,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne düşündüğünüz önemli