23 Mayıs 2013 Perşembe

elbiseyi bitirdim:))

İki haftamı hastanede refakatçı olarak geçirdim. Arada evime gelip dinlendiğim saatleri saymazsak tabii. Kesintisiz olarak hastanede kalmak kolay bişey değil. Ama çok şükür, taburcu olduk. Yavaş yavaş da sağlığımızı kazanırız yeniden inşallah. Hayat kısa ve dikkatli yaşamayı gerektiriyor. Neyse, uzun gecelerde Ahmet Ümit'in Sultanı Öldürmek kitabını okudum. Ülkemizin polisiye roman yazarlarından biri. Ama doğrusunu isterseniz başka bir kitabım daha olsaydı yarısında bırakırdım. Kitaba sıkıcı demek istemiyorum. Belki de benim ruhum kaldıramadı kim bilir. Neyse, şimdiki hedefim Fatih Sultan Mehmet ve İstanbul'un fethi hakkında daha fazla şey öğrenmek. hakkaten baktım da tarihimizi bilmiyorum ben. Bir kaç gündür evdeyim ve boş durmadım. Vasat bir temizlikten sonra ( ki hala yorgunum) yarım elbisemi diktim. Pensleri söktüm. Dikiş teknikleri kitabımda belirtildiği gibi, pensleri dikmeye sivri uçtan başladım. Ama ne yazık ki iğne izleri kaldı kumaşta. İçine de astarı yakadan birleştirdim. Bir de fermuara baskı yapacağım. Çok kötü olmadı azıcık bol olmuş. Ama sevdim. Şimdi de yeni bir proje planladım. Kendime bir blz dikeceğim. Görsel olarak da düzenledim dikiş sepetimi. Normalde model kalın kumaşla diklmiş ama ben küçük beden kesip, ince kumaşla dikeceğim. içine bady ile falan giyerim. Ama şimdi dinlenmek istiyorum. Bir ıslak yer bezi gibi olduğum yere yapışmak,endişe oklarının kanattığı yaralarımı uykuya bulamak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne düşündüğünüz önemli