15 Temmuz 2013 Pazartesi

Kendime dikiş kutusu yaptım.

Ara vermeden hemen ikinci postuma geçeyim. Tatilin verdiği enerji, hayatın güzel yüzünün verdiği keyifli bir moral ile boş durmadım ya hemen göstermeliyim. Haftaya Allah kerim.

Efenim kendime dikiş kutusu yaptım. İki üç haftadır. çok gezdim. Basit kutular bile yirmibeş otuz liradan başlıyor. Birini beğendim atmış küsür lira. Bu kadar basit kutulara bu kadar paraya içim acır doğrusu. Gerçi beceremeseydim bir tane alıp gelecektim ama bir deneyeyim istedim. Eve gelir gelmez elimdeki kutulara baktım.

Küçük kutuları da içine göz gibi yapmak istedim.
.
Sonra vazgeçip oluklu karton mu denir, başka bir kutudan parçalar kesip içine yapıştırdım.
Beğendiğim kutu böyle gözlüydü ya içimde kalmasın dedim. Sonra da kaplamaya başladım. Hasır desenli bir yapışkanlı kaplama kağıdı aldım bu iş için. Daha güzelleri de vardı. Ama içimde yapamazsam korkusu olunca, biraz ucuzuna kaçtım. Şans işte onu da becerdim. Bir dahaki sefere hakikaten daha güzel malzemelerle çalışacağım. 
Dış görünüşü de güzel belki süslerim sonra
İçi biraz karışık gibi. Bir gözüne makas, iğne gibi dikiş malzemelerini, bir tarafına kurdele, fermuar gibi malzemeleri, bir tarafına de evdeki bütün iplikleri koydum. Ayy ne çok şey var elimdekiler bitmeden yeni bişey almamalı. Bundan sonraki postları (artık ne zamana kısmetse) malzeme bitirmece diye hazırlamalıyım:)))

Neyse bu günlük bu kadar haftaya da okuduğum kitaplardan bahsederim belki.  Hoşça kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne düşündüğünüz önemli