27 Temmuz 2013 Cumartesi

nevresim takımı dikmiş idim

Çalışan kadın olmak zor. Dinlenebileceğim hafta sonu tatilimi, evimi bayrama hazırlayarak geçirmek zorundayım. Bayram temizliğine başladım yani. Bugün pencere perde günü idi. Sonra da salonu süpürdüm. Yani dikiş falan yapamadım.

Ben de eski makinemle bir kaç ay önce diktiğim nevresim takımımın resimlerini eklemeye karar verdim.

Diğer arkadaşlar gibi sabah kesip akşama paylaşamıyorum. Bu nevresim de bir kaç günümü almıştı. Sadece arkadaşlarıma göstermek için çektiğim resimler bunlar. O zamanlar bloğum yoktu. Sadece blogları izleyip, insanlar ne güzel şeyler yapıyor diye hayıflanıyordum.


Çarşafımı lastikli yaptım. Yatağımın en ve boyunu ölçüp otuzbeş santim pay vererek kestim. daha sonra kenarlarını kıvırıp lastik geçirdim. Hazır çarşafkar gibi sadece köşelerine lastik dikmeyi düşündüm ama yataktan çabuk sıyrılıyor diye vaz geçtim.



Nevresimi yorgan ölçümebirebir kesip diktim. Hazır nevresimler gibi. Yasyıklarımı da fırfırlı yaptım. Yastığın ön parçasını ve arka için de bir büyük bir küçük iki parça kesip fırfırı araya diktim.



İliği de düğmeyi de makine ile yapmıştım. Benim gibi eskiden kalma, iliği de düğmeyi de elde yapan biri için mucize gibi birşey. Tek adımda ilik açan makina dünyanın sekizinci harikası gibi geldi bana. harika birşey yaaa. bir kaç aydır da keyifle kullanıyorum. Haftaya da bayram haftası bir şey yapabilir miyim bilmiyorum. Eğer fırsatım olursa kızıma kot kumaşından bir gömlek dikeceğim. Hani daha önce dikip de ilk paylaştığım ürünüm var ya işte ondan :)))

Neyse pazartesi annem yeniden MR çektirecek ona göre tedavi yeniden gözden geçirilecek Allahım inşallak kötü bir sürpriz yaşamayız. Hayat beklediğimiz güzelliğiyle devam eder. 

Birt de bu blok üzerinde yapmak istediğim değişiklikleri yapamıyorum. Kurcalayıp durdum ama şu gagget miydi ne istediğim şekilde düzenleyememek canımı sıktı biraz. Neyse öğreneceğiz artık:)))
Beni bilenlere selamlar. Hakkaten beni izleyen oluyor mu acaba? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne düşündüğünüz önemli