21 Temmuz 2013 Pazar

Uzun kollu gömlek diktim

Bir haftalık bir aradan sonra yine yeni bir ürün:)) Şimdilik iyi gidiyorum, ama her an mola verebilirim.Neyse evde var olan bir kumaşı da uzun kollu bir gömleğe çevirmeye çalıştım.

Bu modeli pek çok blogger da gördüm. Aynı gömleğin değişik versiyonları pek çok gardrobun kiracısı. Bir tanesi için de ben uğraştım.


Benim kumaşım desenli olduğu için o siyah şeritleri kullanmadım. penslerden gözüm korktu.  Bir de gizli pat hoşuma gitti. Denemek istedim. Patronda bu iki hususu bol teyelle aldım. Resimde belli olmuyor ama teyelleri var:))
Omuz ve yan dikişleri ile pensleri yaptıktan sonra gizli patı oluşturmaya çalıştım. Ama burda dergisini hatmettiğim halde bir türlü anlamadım. zeka bile yaşa bağlı her halde. Neyse ben de önce yakayı yaptım.

Modelin aslında kolları yine biye ile temizleyip manşet yerne bant kullanmışlar biye işini ben de denedim. Ama en iyisi kol yırtmacını pat ile çevirmek biyeyi çok muntazam yapamadım. bant yerinde de manşet benim için daha yapılası birşey.

Ve beden bölümüne kolu ve yakayı montelerken patı da kafama göre yaptım. Alışıldıktarzdan farklı bir pat ve pek beceremedim. internette de yapılışına dair bir video yok. Napalım gömleği yarım bırakaçak halimiz yok ite kaka sonunda bitirdim.


Hızlı yapmaya çalıştım. Yine de dört gün elimde süründü. Akşamları zaten verimli bir zaman dilimi değil benim için. Şu an dikişlerin temizliği ve düğmeleri kaldı. Pat içime sinmedi. Bir kere daha bu modeli deniyeceğim. neyse bu haftalık da bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne düşündüğünüz önemli