13 Temmuz 2013 Cumartesi

bluzumu bitirdim

Nihayet kesmeye niyetlendiğim, sonra vazgeçip tekrar cesaret bulunca kestiğim bluzu bitirdim. Model aslında kışa uygun, gömlek ya da boğazlıların üzerine giymek için yapılmış, battaniye gibi yünlü kumaştan olması gerekiyordu. Doksanların stilinde, düşük kollu biraz da bohem bir havası vardı. Bu tarzı hep sevmişimdir. Gençliğimde oduncu gömlekleri tişörtlerin üstünden hiç eksik etmezdim. Şimdi tarzımızı iki binlere uydurduk. Neyse konuyu dağıttım. yine her zamanki gibi hatalarım peşimi bırakmadı. Farkına varmadan bir sürü minik plilerle dolmuş bluzum. Her dikişi ayrı ayrı söküp düzeltmek zorunda kaldım. Bir de yakanın açıklık bölümünde patı iyi çeviremedim çıtlatma mevzuu işte.


İşte mevzu bahis ürünüm . Boyu kısa gibi duruyor ama kolların düşüklüğünden göz yanılması o. Ama kendimce öğrendiğim dersler var. Hakikaten ince kumaşları ince iğneyle dikmek çok önemliymiş. Bluzu isteyerek kısa kol yapmadım. Parça kumaş olunca uzun kola çıkmadı. Bundan sonra önlem olarak beğendiğim kumaştan iki hatta üç parça alacağım. Neyse sorun değil zaten yetmişler gibi içine uzun kol bluz giyeceğim. Gerçi böyle de giyebilirim fark etmez.

Bu ara annemin üçüncü kürünü de aldık, hatta ben tatil bile yaptım. Antalya sahillerinde esmerleştim ve Ankara da bulamadığım şu şirin plastikleri teee nirelerden aldım da geldim.

takım olsun diye on iki ye tamamladım. Sonra bir güzel yıkadım

Sonra da yerlerine yerleştirdim.

Duruşları bile çok asil tanesi beş liradan evime bir güzellik yaptım ve üç poşeti kavanozlarla doldurup cam kumbarasına attım. Şişe cam sanayii çok mutlu olmuştur kesim. Ben de biliyorum cam daha sağlıklı. Ama bunlar daha güzel durdu:)))

Benden haberi olan varsa şimdilik iyi akşamlara:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne düşündüğünüz önemli