11 Ağustos 2013 Pazar

Annemin Eteği

Bayramdan önce annem bu cıvıl cıvıl kumaşı getirdi. Bir arkadaşı hac hediyesi getirmiş. Uzun etek dikelim deyince ne yalan söyleyeyim "Bana verse" diye bile içimden geçti. Öyle güzel kumaş. Neyse ben patronsuz kesemem. Annemi kırmadan bunu söyledim. Annem usta olmasa da eski stil dikiş bilir. Kumaşı öyle katladı, böyle katladı,bir yerlerden de makası vurdu hoop altı parçayı elime verip dik dedi. O anı görüntüleyip buraya koymak isterdim. Ama annemin yanında "Dur anne makas elindeyken resmini çekeyim" diyemedim. Bana da dikmek düştü. Ama ancak bayramdan sonra ( kısacası bu sabah) bitirebildim. Akşamleyin ütüsünü de yapıp götüreceğim. İşte resmi;



Tedaviler annemi iyice şişmanlattı. Neyse gidişatımız iyi. İnşallah kurtardı gözüyle bakıyorum. 
Kumaştan küçük bir parça da artmıştı. Onu da yeğenime jile yaparım diyordum ama bulamıyorum. Temizlik sırasında oruç kafa kırpık kumaş zannedip attım mı acaba


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne düşündüğünüz önemli