7 Eylül 2013 Cumartesi

kumaş alışverşim

İş yerim Kızılay'a uzak olduğundan bu semtte fazla gezemiyorum. Haliyle kumaşçıların yerini bilmem. İnternette dolaşırken pek çok blogger arkadaşın Kızılay'da alış veriş yaptıkları kumaşçıların farkına vardım. Ben de dün öğleden sonra izin alıp kumaşçı avına çıktım:))) 

Akşam eve vardığımda dizlerim tutmuyordu. Fazla yer bilmeyince yükü ayaklarım çekti yani. Şimdi çok yer tespit ettim zannedersiniz. Sadece dört tane Bursa Kumaş Pazarı bayiisi gördüm. Başka bir mağazaya denk gelmedim. Zaten onların yerlerini de herkes biliyor. Sonunda ben de öğrendim. Ama başka bir mağazanın olmaması ilginç değil mi?

Yıllar önce Kızılay'da bir Tarmanlar, bir Selviler vardı. Kumaşlar çok güzeldi. Aldıkça alasım gelirdi. Fakat Bursa Pazarlarındakiler de fena değil. İnşallah kalitesi de iyidir de emeğimiz heba olmaz. Ben dikerken çok efor sarfediyorum çünkü.




Kumaşlara baktıkça içimde birşeyler kaynamaya başladı. Bari dedim bir beyaz gömleklik kumaş alayım. Uzun kollu gömleğimin kalıbından bir tane daha dikerim. Sonra kamuflaj deseni gördüm. Bu da kızıma bir mont ya da pantalon olsun dedim. Diğerlerini ne zaman aldığımı hatırlamıyorum:)))

Yıkadım, ütüledim, resimlerini çektim. Bütün akşam ve bu sabah öyle keyifle anlatınca, bir de bu sabah kızımla beraber alışverişe çıktık. O da sadece bir tişört kumaşı isterken farkına varmadan bunları aldık.



O benden daha fazla kendine hakim. Ama kumaşlar insanı baştan çıkarıyor hakikaten. Kumaşlar için ayırdığım kutum yine ağzına kadar doldu. Hepsi bitmeden bir da almamalıyım gerçekten. Bu sefer sözümde duracağım ( umarım)
En üstteki jarse kumaşı yarın mayıs 2013 Burda' sındaki yeşil tişört için aldım.




















Üstünde küçük metal noktalar var inşallah makine diker. Eve gelince patronu incelemeye başladım. Eyvah ki ne eyvah patronu benim çıkarmam gerekiyormuş. Ben ki bol patronu bile daraltamazken bir de patron çıkaracağım haa.

Neyse herşeyin bir ilki var. Bu akşam, sabaha kadar patron çıkaracağım, yarın da akşama kadar anca dikerim artık. Fotoğraflayıp yarın akşama (kısmetse) bir post daha girerim artık şimdilik hoşçakalın önümde uzun bir gece var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne düşündüğünüz önemli