1 Eylül 2013 Pazar

yeni mutfak dolap içi aksesuarım

Hepimizin mutfağında bir kör köşe denen elin yetmediği bir dolap mutlaka vardır. Hele de benim gibi küçük bir mutfak ise mecburen bir "L" tezgah yaptırmak gerekiyor. Benim de mutfağimda bu kör köşe denen dolapta yuvarlak tel bir aksesuar vardı.


Bu tel raflara tencerelerim yetmediğinden bir de başka bir dolap içi düzenlemesi raylı sistemi de yanına monte ettirmiştim.


Yaş kırkı geçince bir de eğil kalk belime ağır gelmeye başladı.Bende sitelerde bir tura çıktım. Bu dolaba bir alternatif bulamam gerekiyordu.Dolabımın ölçüsü elimde iki hafta dolaştım. Nihayet bu sistemi buldum.

Yanyana iki düzenek var. Birinci düzenek dolap kapağına monteli, diğeri daha büyük ve ilk seleler dışarı çıkarıldığında onun yerini dolduruyor. Bunun da zorlukları var. Ama ellibeşime kadar ( ömrüm varsa) beni idare eder. 

Diğer seleler daha büyük. Her bir rafa üç tane sığdı. Öndekine de her gün elimden bırakamadığım küçük tava tencerelerimi yerleştirdim. İyi oldu yaaa.

Neyse biraz da pantalonumdan söz edeyim. Geçen hafta kestiğim kumaşımla biraz daha uğraştım. Beceremeyince bıraktım. Ama içime bir pantalon aşkı yerleşmiş. Bu hafta 30 Ağustos ile üç günlük tatilimde bozmadan bir pantalon diktim. Diktim dikmesine ama ütüleyemedim. Öğleden sonra kuru temizlemeci aradım ütü yaptırabilmek için. Ama hepsi kapalıydı. Ütüyü ancak yarın yaptıracağım. Sonra da bir kaç resimle beraber, salı günü inşallah paylaşırım. Bu haftalık da hoşça kalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne düşündüğünüz önemli